poniedziałek, 7 grudnia 2009

coraz bliżej święta...

Lada dzień rozpocznie się świąteczna gorączka. Ja przygotowania do świąt rozpoczęłam już jakiś czas temu, a oto efekty ;)

Bombka, robiona bez schematu, krochmalona Ługą, powstały jeszcze dwie robione podobnym wzorem i pewnie podobnych jeszcze przybędzie, bo robi się je łatwo, szybko i przyjemnie, a efekt jest ciekawy :)


Próbowałam zrobić również kilka gwiazdek szydełkowych ze schematów, a jedna szczególnie przypadła do gustu córce, co widać na załączonym zdjęciu :)



Nie mogło również zabraknąć aniołków oraz dzwoneczków, te zrobiłam bez schematu. Aniołeczki już niedługo pofruną do nowej właścicielki.



Jeszcze kilka świątecznych szydełkowych prac mam w planach, a na dniach chcę się zabrać za domek z piernika.

4 komentarze :

  1. Sliczne te gwiazdrczki. Bedą pięknie wisiały na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mata, to sa cuda! Zaskoczylas mnie tymi "bez schematu". Probowalam robic takie ze schmatow - no i efekty nadaly sie jedynie do sprucia :( A kiedys bylam taaaaka dobra w szydelkowaniu. Widac raczki nieco mi zastaly w stawach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza no na pewno ;)
    Joaś ja robię bez schematów, bo to co robię ze schematu, to jakoś nie wychodzi tak, jak autor miał na myśli ;) no i się nie poddawaj, bo szydełkowanie to jak jazda na rowerze, tego się nie zapomina, a im więcej się jeździ, to lepiej wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudenka :) ale Ty musisz miec wyobraznie przestrzena zeby robic takie rzeczy "z glowy" :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.