środa, 14 lipca 2010

granat i perły

Dzisiaj zrobiłam kolejny komplet biżuterii tym razem z udziałem granatowego kordonka i sztucznych pereł.

Bransoletka


skromne kolczyki


prosta zawieszka


 a tu cały komplet


Perełki są trudniejsze do pracy od drewnianych koralików, za bardzo sie ślizgają i trochę się namęczyłam, zanim byłam wzgędnie zadowolona z efektu...

Kolejne pomysły już kiełkują mi w głowie... Zdecydowanie mam za dużo pomysłów w porównaniu do czasu, który mogę im poświęcić...

Witam kolejnych obserwatorów! Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Pozdrawiam chłodno w ten gorący wieczór ;)

8 komentarzy :

  1. O znowu komplet z tymi wplecionymi koralikami. Jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny fajny komplecik!naprawde te szydełkowe kompleciki prezentują sie rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super! "skromne" i "proste"... przy perłach nie ma co wydziwiać, im prostsze tym ładniejsze :D komplecik bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! Najlepsza bransoletka, ta jak i poprzednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :* mam jeszcze kilka pomysłów, mam nadzieję, że jeszcze Was zaskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.