wtorek, 13 lipca 2010

mam komplet

Skończyłam resztę części do kompletu z bransoletką . Zrobiłam krótki naszyjnik, który dość fajnie układa się na szyi, a do tego proste kolczyki. Całość lekko krochmalona, żeby grzecznie kształt się trzymał :) Efekt... hmm oryginalny ;)


zdjęcia nareszcie oddają kolory rzeczywiste i widać, że nitka w kolorze naturalnym ma dodatek nitki błyszczącej, która w słońcu się mieni...


i zrobiłam jeszcze kolczyki na obręczy, co by z wprawy nie wyjść, tym razem mniejsze


dziękuje za odwiedziny, komentarze i witam nowych obserwatorów :)

o upale nic nie piszę, ufffffffffff ;)

10 komentarzy :

  1. rzeczywiście bardzo oryginalne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, podoba mi się ten komplecik!!! kolczyki też fajne :D
    a upał? suuuuper ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny. Wygląda jak misterna plecionka z koralików:). Zaskakujesz mnie swoim talentem.
    Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorystyka kompletu po prostu bomba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany komplet i oryginalny. Ładnie to zaprojektowałaś i zrobiłaś.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik świetny. Na pewno był niezwykle misterny. Zastanawiam się jak ty wplatasz te koraliki do swojej biżuterii. nie mogę tego rozszyfrować.

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się bardzo, że podobają się Wam moje eksperymenty z szydełkiem :)

    Eliza koraliki nie są wyplatane tylko przerabiane podczas szydełkowania :) nie powiem Twoje plecionki mnie kuszą, ale jak dla mnie to za bardzo skomplikowane :) ale kto wie czy kiedyś nie spróbuję jakiś prostych wzorków połączyć z szydełkiem...

    Aniu ja nabieram najczęściej koraliki na kordonek i wrabiam podczas przerabiania (koralik nabieram na nitkę tą co narzucam i pilnuje, żeby nic była naprężona), musisz spróbować, ja nie potrafię tego wytłumaczyć... pamiętam moje początki, masakra... a teraz po jakimś czasie idzie jak po maśle ;) zauważyłam, że niektóre rzeczy przychodzą same z siebie, tylko w między czasie trzeba szydełkować inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszły swietnie!!!!!Mama pytanko do Ciebie gdzie mozna kupic takie obręcze????pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. kasiant dziękuję :* na obręcze proponuje polowac w sklepie dla majsterkowiczów, najlepiej tych większych typu castorama, brickomarche. Można trafić na różne nie tylko kształty, ale i materiały. Wiem, że niektóre osoby robia sobie z grubszego drutu jubilerskiego, ja nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.