niedziela, 11 lipca 2010

rybka

Upał chyba wszystkim daje się we znaki... Najprzyjemniej chyba zanurzyć się w chłodnej wodzie... A jak woda - to ryby.... Wczoraj wieczorem łowiąc szydełkiem nitkę takie coś mi wyszło, w zamierzeniu ryba, chyba nawet podobna ;) grunt, że obdarowanej początkującej rocznej pływaczce przypadła do gustu ;) Rybka ma ok. 12cm długości



dziś krótko i skromnie, nie mam sił pisać, pstrykać fotek, dziergać... w mieszkaniu jak w saunie... 
oby do ciut chłodniejszych wieczorów...

edit,
bo doczytałam, że Alinka zaprosiła mnie do zabawy pięć rzeczy, które odmieniły moje życie...
 
1. wiara - dzięki niej wróciłam na dobrą drogę i chyba wyszło mi to na dobre
2. mąż - dzięki niemu poradziłam sobie w trudnych dla mnie chwilach i nadal jest dla mnie ogromnym wsparciem
3. macierzyństwo - mimo, iż wywróciło mi świat do góry nogami (zarówno prywatny jak i zawodowy), miałam trudne początki, to nie żałuję. Dobrochna jest całym moim światem i nie wyobrażam sobie teraz życia bez niej.
4. osoby poznane w sieci - jeszcze nie dawno nie sądziłam, że to jest w ogóle możliwe, ale poznałam sporo fantastycznych osób i mam przyjaciół, mimo iż nie widziałam ich na oczy. Dzięki temu wiem, że świat nie do końca jest zły i zepsuty
5. moje hobby - szydełko (całkiem niedawno okryta pasja, dzięki której mogę wyżywać się artystycznie) oraz kultura bukowińska

do zabawy zapraszam, jeśli mają na to ochotę:
Elizę
Matkę Czworokątną
Stokrotkę

dziękuje serdecznie za odwiedziny i pozostawione komentarze

8 komentarzy :

  1. jaka fajna rybka :*
    zaaapraszam do siebie :*
    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta rybka śliczna:)
    Dziękuje za zaproszenie do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna rybcia!!!Ale mnie sie spodobała ta bizuteryjka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie niebieski kirysek! :D

    Pozdrowienia dla Szanownego Małżonka i Dobrochny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Mato...RYBCIA przecudowna.Rzeczywiscie CHLODNA na te upalki-dobrze sobie tak popatrzec-od razu morska bryza ochlodzi.
    Ale to nie tylko to...poczytalam sobie te Twoje 'piec rzeczy' i pomyslalam tak 'globalnie' o wlasnych...chyba bylyby wyjatkowo zbiezne:-)
    Caluski przesylam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochane za słowa uznania dla rybki, nie sądziłam, że się spodoba, bo ona taka zwyczajna ;)

    Psianka bo chyba tak jest, że niby dla każdego co innego jest ważne, ale patrząc ogólnie na życie, często okazuje się, że dla ludzi przełomowymi momentami są te same wydarzenia, tylko w innych okolicznościach i pod inną nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.