niedziela, 22 sierpnia 2010

wysyp, ale nie grzybów ;)

Oj dużo się u mnie ostatnio dzieje, nie tylko na polu robótkowym...Staram się wszystko ogarnąć i jak na razie mi się udaje ;)

Jak w tytule, dziś będzie wysyp prac - przekroju różnego :)

na początku kolczyki z ręcznie malowanymi (nie przeze mnie niestety...) metalowymi koralikami


zawieszka - breloczek, ekperymentalny ;)


szeroka bransoletka

 
i moje pierwsze koralikowe zapięcie :)


dobrze znane już bransoletki koralikowe - na zamówienie, bo tak prawdę powiedziawszy znudziły mi się już, za dużo podobnych robiłam ostatnio, ale jak się tak podobają, to przecież nie będę się opierać ;)


a tu jeszcze kolczyki do kompletu z druga bransoletką- miały być małe, zobaczymy czy się spodobają...


a na koniec największa praca, seledynowy komplecik ponczo i kapelusik z moherkowej włóczki, która dała mi się we znaki, oj dała... że aż połowę pracy musiałam odciąć... potem zamiast frędzelków bąbelki porobiłam, mam nadzieję, że będą sie lepiej trzymać, raz zrobiłam frędzelki z moherkowej włóczki, to tylko sie sfilcowały...
najważniejsze, że zdążyłam i mam nadzieję, że nowej właścicielce przypadła do gustu :)


ufff... na dzisiaj koniec, jeszcze kilka prac do pokazania, ale to następnym razem, co by Was nie zanudzić i nie zasypać tyloma fotkami ;) a fotki mizerne, wiem... robiłam na szybko, często nocą, bo w dzień nie mam jak... 
już niedługo powinno być lepiej, bo czeka mnie ostatni tydzień kursu, chociaż z drugiej strony czekam niecierpliwie na jedną informację, która znów może mi wywrócić moje spokojne życie do góry nogami ;) jak będziecie mocno trzymać kciuki i się uda, to zdradzę co to była za informacja ;)

Dziekuję za odwiedziny, miłe komentarze, dają mi siłę do dalszego twórczego wyżywania się ;)
dziękuje Wam, że jesteście :*

8 komentarzy :

  1. świetne prace!
    zasypuj nas fotkami ile wlezie! :D
    kciuki zaciśnięte! (a ciekawość zżera, co to za informacja ;) więc oby się udało i nam napiszesz)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie próżnowałaś przez ten czas co Cię nie było. Kolczyki świetne i przywieszka też bardzo mi sie podoba( już pisałam kiedyś że mam świra na punkcie komórkowców). Mam prośbę masz może schemat na proste i małe serduszko, aby kolczyki w takim kształcie zrobić. Szukałam na necie, ale same serwetki się wyświetlają. Znalazłam jedno małe, ale nie umiem zrobić (wstyd się przyznać). Jak byś miała to byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cala pracowita Jestes,Matow te niedziele...I to wszystko sporzadzilas w tym jednym dniu...?Podziwiam naprawde-tyle pieknych i pracochlonnych rzeczy.Podobaly mi sie bardzo te kolczyki,ktore mialy byc 'male' z koralikowym 'wianuszkiem' w srodku-sa przepieknie misterne i pomyslowe.
    Bransoletki byc moze Cie juz mecza,bo robisz ich,jak widze sporo,ale przeciez kazda jest inna i w innej kolorystyce a jesli w dodatku sie podobaja,wiec...czemu nie...?:-)
    Poncho i kapelutek rownie piekny,jak w fioletach,ktory kiedys pokazywalas.Ten kolor jest slodki a wyrob...mniam!
    Pozdrawiam Cie baardzo Serdecznie-
    -psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  4. Kachasek :* na pewno dam znac po wszystkim ;)

    Aniu dziękuje za miłe słowa, co do serduszek, ja kilka małych zrobiłam do moich miśków, ale z głowy, bez schematu, na maleńkie serduszka nie mam nigdzie wzorków... popróbuj, zdolna jesteś, też coś wydziergasz o kształcie serca ;) ja robiłam na zasadzie słupków, najpierw 3 w 1 oczko, potem na brzegach dawałam w 1 oczko dwa, a na końcu robiłam górę serca z jednej i z drugiej strony, potem drugie i razem obrabiałam szydełkiem...

    Psianko, hi hi pracowity leniwiec ze mnie ;) 3 pierwsze prace już dawno zrobiłam, tylko czasu nie było pokazać, żeby je pokazać, bransoletki koralikowe, kwiatuszkowe kolczyki i czapeczka to dzisiejsze moje dzierganie, a ponczo wczoraj skończyłam... a w między czasie jeszcze kilka drobiazgów zrobiłam, ale zdjęcia nie obrobione...
    co do bransoletek.. męczą to chyba złe określenie, ja nie lubię robić podobnych rzeczy, jeszcze w krótkim czasie... teraz szukam sobie już nowych pomysłów i robótek, jestem sama ciekawa co mnie na tyle zainteresuje, żebym miała ochotę dziergać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. same śliczności pokazałaś... Tak sie napatrzyłam na to cudne ponczo, ze musze cos podobnego córeczce zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana same śliczne prace wykonałaś...zachwycają:)Piękne i wyjątkowe:)Podziwiam całym serduchem!
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj!!! Ja już nie wiem co mam pisać, wszystko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekne rzeczy narobiłaś!!!! ten komplecik jest rewelacyjny!!!!A bransoletki nic dziwnego że sie podobają sa oryginalne!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.