środa, 1 września 2010

a ja też Wam napiszę co lubię ;)

Sierotka Marysia zaprosiła mnie do tej zabawy, więc grzecznie piszę co lubię - bez zachowania kolejności, bo lubię sporo rzeczy i ciężko mi stwierdzić które bardziej i mniej, po prostu lubię i już :)

lubię:

1. oczywiście szydełkowanie :)
2. występy z zespołem góralskim, wspólne wyjazdy...
3. muzykę szeroko pojętą - od poezji śpiewanej po przez rock'n'roll na punk rocku skończywszy ;) unikam techno i śpiewających kobiet...
4. czytać kryminały, powieści akcji... choć ostatnio mniej czasu z książką spędzam i tak jak wyżej unikam piszących kobiet :) zauważyłam, że czytam seriami, jak podpasuje mi autor, to czytam wszystkie dostepne jego pozycje, tak było kiedyś z Warthonem, następnie Masterton, Coben, Patterson... a teraz czekam na kolejnego autora, który mnie zaciekawi ;)
5. widok gór, pagórków, wzgórz... byleby nie równina ;)
6. pierwsze nieśmiałe zapachy wiosny pod koniec zimy podczas spacerów po łąkach
7. zwierzęta, oprócz pajęczaków i innych dziwnie wyglądających...
8. patrzeć na śpiącą Dobrusię
9. zapach i smak kawy
10. czekoladę

do zabawy zapraszam wszystkich tych, którzy nie dostali takiego zaproszenia, a mają chęć się podzielić tym co lubią :)

a dlaczego lubię widok śpiącej córki? Bo kiedy nie śpi trzeba uważać, żeby się nie zakrztusić kawą ;)
tu pokaz jej możliwości - przebranie sceniczne, do tego był jeszcze stosowny taniec i śpiewanie pod nosem :)


robókowo działam, nawet dość intensywnie, ale na razie nie mam zdjęć i szczerze powiedziawszy przeraża mnie czekająca sesja zdjęciowa...

miłego dnia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.