piątek, 24 września 2010

wracam i zanudzam ;)

Choroba nareszcie odpuszcza, więc nadrabiam robótkowo ;)

Na pierwszy rzut poszedł komplecik bransoletka+broszka - wg pomysłów, które już kilkakrotnie sie na blogu pojawiały, więc nic nowego dziś nie będzie ;)
Zamawiająca miała dwa życzenia - miało być skromnie i granatowo - reszta należała do mnie. Postanowiłam granatową połyskliwą bawełnę połączyć z burgundowymi drewnianymi koralikami i elementami posrebrzanymi. Oto co mi z tego połączenia wyszło...

Mała broszka (ok. 7 cm średnicy), zapięcie broszkowe


 bransoletka 


zapięcie tym razem na karabińczyk, a nie na koralik


jestem ciekawa czy spełni oczekiwania zamawiającej...

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny :)

10 komentarzy :

  1. fantastyczny komplecik i jestem pewna, że oczekiwania zamawiającej spełnił :) dobrze, że choróbsko się tobą znudziło, oby jak najszybciej puściło całkiem. Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. coś jest w tym granatowym....ja też sobie ostatnio sprawiłam coś w tym kolorze. a komplecik jest piękny!możesz być absolutnie spokojna.czy to Almina?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny komplecik! Bardzo ładnie prezentuje się ten granat :))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kachasek :*

    As-mimosa dziękuję. To nie almina, jest trochę grubsza - jaka to włóczka - nie wiem, bo dostałam zwinięty kłębek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peninia dziękuję, hi hi to sie nazywa synchronizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny podoba mi się bardzo
    nie mogę się doczekać
    goronce pozdrowienia Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło! Piękny komplet! I kolory fajnie ze sobą kontrastują!

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno spełni oczekiwania - gdybym ja stała się jego właścicielką, to na pewno by spełnił!:)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.