piątek, 18 lutego 2011

Wiosna, gdzie jesteś?

Wiosna? Wiooosnaaaaaa?! WIOOOOOOOOOOSNAAAAAAAA!!! 
Wiosny mi sie już chce, tęskno mi za nią, za słoneczkiem, pierwszymi kwiatami, świerogtem ptaków... A dziś co? Zasypało nas nieźle śniegiem...

Na przywołanie wiosny zrobiłam taka osłonkę na puszkę - w sam raz na przybory potrzebne przy robótkach :) puszka sporawa - bo po cappucino - a ja kawę piję litrami, w każdej postaci ;)


Pamiętacie jeszcze granny square, o którym pisałam? Miała być kamizelka/bluzka/tunika/sukienka... Ale wiadomo, że kobieta zmeinną jest, więc powstała.... czapka :) Typowo wiosenna, bo włóczka z przewagą bawełny. W planach miała byc jeszcze inna, z tej jestem średnio zadowolona, bo mogła być lepsza...


Ostatnio mam wrażenie, że nieco się lenię robótkowo, co prawda wyszywam elementy do stroju, ale szydełko poszło w odstawkę... Musze sie bardziej mobilizować, tym bardziej, że co chwile kuszą mnie nowe techniki. Nachalnie chodzą za mną druty (w dużej mierze przez cudeńka, które wymyśla Gosia) i muszę wybrać się na zakupy sprzętu, bo te druty co mam w domu, są wiekowe, powyginane...
Czeka mnie szalony tydzień, bo od poniedziałku do środy mam całodniowe szkolenie, a żebym się potem nie nudziła, to zapisałam sie na warsztaty krywulki i już nie mogę się doczekać :) Tym bardziej, że krywulka pojawia sie tez w strojach górali czadeckich, znana bardziej pod nazwą "dziordanki", z których dawniej kobiety robiły tzw. pieski - naszyjniki blisko szyi jak obroże piesków ;)

9 komentarzy :

  1. ale pucha ma wdzianko :) ja tez kawke uwielbiam:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,Mato:-)
    Ja wcale nie powiedzialabym,ze masz taki rozleniwiajacy czas a wrecz przeciwnie-bardzo pracowity.
    Oslonka na puszke bardzo przyjenie wyglada a czapka z 'granny squares' jest rzeczywscie wiosenna.tylko tej wiosny nie widac...
    Ciekawa jestem...jak wygladaja'krywulki':-))
    Pewnie mi je pokazesz w przyszlosci...?
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. puszka piękna,czapka bardzo udana.a wiosna?widziałam ją kilka dni temu w Rzymie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. puszka świetnie sie prezentuje :)
    ja kawe też pijam w ilościach gigantycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puszka wspanale wygląda:) Super!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła pucha;))fajnie jej w tym wiosennym ubranku;)) u nas też okropna zima powróciła-20!!!czapeczka będzie musiała poczekać!!chwal się co na warsztatach będziecie robić czekam z utęsknieniem;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś... Całym sercem Dziękuję kochana... :* wiesz za co :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, podziwiam Cię za talent, cierpliwość i pomysłowość, Piękne rzeczy robisz. A może mieszkasz w Olsztynie

    OdpowiedzUsuń
  9. zbieg okoliczności! właśnie opublikowałam "bukowiński" post i lada moment później natrafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem:) ale krywulki na nim nie znalazłam... pozdrawiam etnograficznie:) http://mojaspacerologia.blogspot.com/2011/09/bukowinka.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.