środa, 23 marca 2011

biżuterię wiosenną czas zacząć

Przyszła wiosna, zarówno ta kalendrzowa i astronomiczna, jak i w przyrodzie. Na dworze miło, nawet ciepło i wszystko budzi się do  życia - jak ja kocham wiosnę!

Postanowiłam sobie (i Wam) przypomnieć moje szydełkowe bransoletki - na początek tęczowa :)



Jest tak kolorowa - niczym wiosenne kwiaty, dlatego postanowiłam ją zgłosić do wiosennego szufladowego wyzwania

Tak mi się spodobał ten kolorowy kłębuszek snow withe, że nie mogłam się oprzeć w pasmanterii ;) Przeleżał całą zimę i dopiero teraz doczekał się użycia.

Ostatnio powracam do dawnych tematów, trochę zabawek, teraz biżutki (niedługo coś się pewnie wykluje jeszcze) - nieproporcjonalnie dużo pomysłów w stosunku do wolnego czasu ;) ale przynjamniej nie jest nudno ;)

Słoneczne pozdrowienia!

11 komentarzy :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.