środa, 4 stycznia 2012

lepiej późno niż wcale

Nadal nadrabiam zaległości w pokazywaniu prac. 

Tym razem szydełkowa sukieneczka ze sznurkowej przędzy w kolorze brudnego malinowego różu. Zrobiona na wesele, które było w... sierpniu. Zdjęć niestety wtedy nie zrobiłam na mojej modelce, a potem modelka nie chciała jej założyć bez okazji... 
Sukienkę udało się dopiero ją ubrać na przedszkolną Wigilię - a zdjęcia robiłam
w domu na szybko... Z sukieneczki zrobiła się bardziej tunika - w lecie sięgała tuz przed kolano, a teraz kolanka ładnie odkryte - kolejny dowód jak mi Dobrusia ostatnio szybko rośnie ;) ale dzięki temu, że włóczka ładnie się rozciąga, powinna jeszcze trochę  posłużyć.

Czas na zdjęcie - z tradycyjną minką ;)


a tu jeszcze robocza fotka tuż po skończeniu - na płasko (chyba lepiej widać wzór a i kolor jakby bardziej zbliżony do tego prawdziwego)


sukieneczka to moja radosna twórczość - wzór praktycznie sam się wymyślił ;)

Z dobrych rzeczy - już chyba coraz mniej zaległości mi zostało, ale za to coraz więcej pomysłów mi się mnoży, a czasu coraz mniej... oby choć cząstkę udało mi się zrealizować...

Póki co - zmykam do robótkowania - dłuższe siedzenie przy komputerze niestety odbija się bardzo szybko na moich plecach i biodrach, więc siadam tylko na krótkie chwile... 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuje za odwiedziny :)

9 komentarzy :

  1. Tunika czy sukieneczka to i tak wygląda wspaniale! Modelka wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukieneczka! A minka - urocza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukieneczka na prześlicznej modelce:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minka świadczy o tym, że właścicielka sukieneczki jest bardzo z niej zadowolona. Mnie też podoba się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka śliczna! Sukieneczka też cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, choć trzeba przyznać, że modelka ją przebija urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelka pierwsza klasa, ale trzeba przyznać, że sukienusia dodaje jej jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, mam nadzieję niedługo takie robić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna ! Kiedy jak tak będę umieć działac szydełkiem ? Pozdrawiam i zapraszam do mnie ale jestem nowa w te klocki. http://krajobrazy-nakllejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.