niedziela, 14 lipca 2013

cos optymistycznego

Pokusiłam się o zrobienie w technice sznurów szydełkowo-koralikowych całego kompletu, czyli bransoletka, naszyjnik i kolczyki. Nawlekanie ułatwiłam sobie spinerem, a potem już tylko dziergałam - oto co powstało z 4,5 m nawleczonych koralików


Naszyjnik 44,5 cm z prostym w obsłudze zapięciem
bransoletka 18cm z zapięciem magnetycznym (ale fajny patent dla cieńszych bransoletek, tylko pyk i zapięta ;)
kolczyki - wysokość koralikowego elementu nieco ponad 2 cm

Kolejne wzory kusza, tylko czy starczy mi cierpliwości do nawlekania?

1 komentarz :

  1. Rewelacyjnie ta biżuteria się do mnie uśmiecha ;) Śliczny i bardzo optymistyczny komplecik :) Życzę cierpliwości bo warto.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.