niedziela, 13 października 2013

pasiasty pomponiasty komplet


Pasiasty komplet powstał z cieniowanej włóczki himalaya - robiło się bardzo przyjemnie, choć projekt okazał się bardzo pracochłonny. Przywykłam do dziecięcych kompletów, a ten - robiony był na osobę dorosłą ;) no i pompony, które zażyczyła sobie zamawiająca doprowadziły mnie prawie do szewskiej pasji... ale przynajmniej nabrałam wprawy, bo znów pompony robię ;)



Ostatecznie czapa została podszyta polarem, bo pojedyncza nitka wydała mi się ciut za cienka by dobrze grzała w zimowy czas.

4 komentarze :

  1. Śliczny komplecik. Pracowita z Ciebie osóbka, bo co i rusz pokazujesz jakieś cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, kolorowe, uszy i szyja nie zmarzną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, kolejna piękna czapka,ja w tym samym czasie zrobiłam jedną i pół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle piszę, że u mnie pracowicie ;) macham szydełkiem ile wlezie ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.