środa, 8 stycznia 2014

personalizowany kocyk dla chłopca

Pomalutku wracam do dawnego tempa pracy, ale stanowczo za dużo było wolnego i nie mogę się ogarnąć ;)

Kocyk beżowy dla chłopca z cieniutkiej włóczki - wyszedł mięciutki i cieplutki. Co mnie zdziwiło, poszło więcej włóczki niż w robionym podobnym wzorem z nieco grubszej (oczywiście jak szukam odpowiedniego koloru, to się okazuje, że nie ma go wśród moich ulubionych włóczek...)

Na życzenie miałam dodać imię chłopca, żeby nie było banalnie czy nudno - postanowiłam zrobić autko. Nie byłam pewna, czy mój pomysł zostanie zaakceptowany, ale na szczęście spodobało się :)


10 komentarzy :

  1. Śliczny. Autko bardzo podkreśla prezynależność kocyka. Bardzo lubię robić kocyki tym wzorkiem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kocyk i maleństwu będzie cieplutko pod nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kocyk, bardzo fajny pomysł z autkiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kocyk!!! Aż mi się zrobiło cieplutko, gdy go zobaczyłam. Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie. Gratuluję i pozdrawiam równie cieplutko.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. kocyk jest wspaniały! Świetny jest ten samochodzik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się napracowałaś. Widać, że to duży kocyk. Pomysł z autkiem uważam za udany. Całość wygląda wyjątkowo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i pewnie bardzo pracochłonny, ale efekt: ulala i z autkiem jeszcze bardziej uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze kiedy ja się nauczę na tym szydełku ? nie wychodzi mi to :( ale się nie poddaję :)
    extra kocyk !! po prostu suuuuuper ! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.