czwartek, 2 stycznia 2014

podsumowanie roku

Ostatnio nie mogę wpaść w rytm po pędzie przedświątecznym... więc podsumowanie roku udało mi się dopiero teraz ogarnąć ;)

Miniony rok był bardzo owocny - na zdjęciu mix niektórych prac z ostatniego półrocza


 W sumie przez cały 2013 rok powstało (o ile dobrze naliczyłam) 316 prac, w tym:
75 czapek
54 bransoletki
52 różności (m. in. ozdoby świąteczne)
23 ozdób do włosów (opaski, gumki, spinki)
21 kominów/szalików
19 zabawek
12 par butków
12 par kolczyków
10 naszyjników
9 kocyków
8 breloczków
7 par rękawiczek
6 par skarpetek
5 pierścionków
3 torebki

Postanowienie noworoczne? Aby w 2014 roku powstało jeszcze więcej prac, a mi udało się spełnić kilka rękodzielniczych marzeń, ale póki co ciiiiiiii ;)

Na sam koniec należą się podziękowania. Dla kogo? Przede wszystkim dla Was, bo dzięki Wam mam motywację do tego, by tworzyć coraz więcej.
Specjalne podziękowania należą się moim najbliższym, że akceptują mojego szydełkowego kręćka i wszechobecne włóczki oraz wszelkie rękodzielnicze gadżety

7 komentarzy :

  1. Wspaniałe prace. Życzę Tobie aby w tym roku powstało jeszcze wielu pięknych prac.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, żesz! Policzyłaś? W życiu nawet pierogów nie liczę! ;>
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. A, nie! Jednak coś liczę. Pieniądzory. I zawsze wychodzi mi, że za mało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałaś niezwykle pracowity rok. Życzę, aby ten kolejny obfitował w równie piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I oby postanowienia się spełniły, bo lubimy oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i to by było na tyle, jeśli idzie o moją dumę z własnych dokonań... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał wspaniały miałaś rok - obfity w cudne prace i aby kolejny był tak owocny :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.