wtorek, 18 marca 2014

czaruję wiosnę kolorami z zamotkami

Zamotki uwielbiam kręcić, ale składać je w gotowy naszyjnik już mniej, stąd w wolnej chwili w ciągu dnia robię sznurki, które potem leżakują i czekają na przypływ weny :)


pierwszy wiosenny, pozornie tylko reggae (bo obok żółtego i zielonego jest pomarańcz, nie czerwień) składający się z 3 długich sznurów, które wg upodobania można zamotać na 2,3 lub 4 razy, jako ozdoba - szydełkowy kwiat


fioletowy z całego motka ulubionej himalayi (kręcąc go robiłam przysiady - żeby nie marnować czasu) z drewnianym ozdobnym guzikiem (jakie cudeńka do mnie przyszły - w końcu zaczynam je wykorzystywać)


kolejny wiosenny, z soczystymi jak i pastelowymi odcieniami niebieskiego, żółtego, zielonego, kremowego i fioletowego, z cudnym drewnianym guzikiem w grochy :)
 

ostatni powstał z resztek himalayi, dołączyłam tym razem wyszydełkowaną wąską biała tubę - jest prosto, ale ciekawie
 

Miałam bardzo pracowity weekend i chyba nareszcie wróciła wena, bo pomysły jak i realizacje nabierają tempa :)

Ale całkiem pięknie nie jest, bo znów dzieciaki chore - tym razem wirusisko w postaci kataru i zapalenia krtani - jednym słowem norma w domu, gdzie są dzieci ;)

8 komentarzy :

  1. jak robisz te sznurki?? różowo-fioletowy piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. U mnie niestety też przydomowy szpital. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zdrówka! U mnie dzieciaki zdrowe prawie, za to mnie wirus rozłożył...

      Usuń
  3. WOW! Ale piękne zamotki! Ten fioletowy jest obłędny i ten na zdjęciu poniżej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,dzisiaj odkryłam Twoją stronkę.Podoba mi się u Ciebie:)
    A te zamotki śliczne,trudno się je robi:-)?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjniki super... Ja tyle razy już podchodziłam do laleczki bez rezultatu, że mogę tylko wzdychać do cierpliwości innych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłaby mi pani powiedzieć ile cm takiego sznurka wychodzi z jednego motka, tak mniej więcej oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.