wtorek, 4 marca 2014

Muminek w wersji mini

Jakiś czas temu powstał jeszcze jeden Muminek


Ma całe 15 cm wysokości i będzie wisienką na pampersowym torcie :)

Póki co skończyłam z Muminkami ;)

Kolejne przydasiowe paczuszki przychodzą do mnie, porządkuję zapasy i działam na ile mi dzieciaki pozwalają. Niestety od dłuższego czasu dosięgnęła mnie jakaś niemoc i tylko bym spała... Jeremiś w dzień prawie nie sypia, zrywa się 4-5 rano i do 21 łobuzuje, więc na nocne maratony organizm nie ma sił... całkiem mi się zbój mój mały rozregulował przez ten ospowy czas... Słonka mi trzeba, długich spacerów a tak w ogóle, to wędrówki po górach mi się marzą...


2 komentarze :

  1. Świetny. Moja córa na szczęście śpi po 12 godzin ale w sumie i tak jakaś niemoc ostatnio mnie też dopadła. wytrwałości życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Muminek odwiedzi to miejsce http://galeryjkazamiastem.blogspot.com/2014/03/pokaz-mi-swoja-robotke-powiem-ci-kim.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.