czwartek, 13 marca 2014

opaski trzy

Ostatnio powstało kilka opasek (nie wszystkie jeszcze doczekały się wykończenia)

Dziś pierwsza, ale chronologicznie ostatnia ;) czapeczka dla chrześnicy z Dorą (mam nadzieję, że choć trochę podobna ;) ) - z tego co wiem opaska bardzo się spodobała a Julcia się z nią nie rozstaje :)


Kolejne dwie to opaski - nagrody w kreatywnym konkursie zorganizowanym na FB. Projekty należą do zwycięzców, a wykonanie już moje ;) (kotek zmienił kolor źrenic na bardziej kocie ;) )



Nie wiem jak u Was, ale u mnie nadal brak energii... przeraża mnie to, bo pomysłów do zrealizowania masa, a mnie dopadł jakiś potwór Niechciej... a tyle drobiazgów przyszło na nowe opaski, zamotki, kolczyki czy bransoletki...

6 komentarzy :

  1. Genialne są Twoje opaski. Masz ogromną wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby tylko był czas na realizację wszystkich pomysłów...

      Usuń
  2. Moja Hania znawczyni Dory na wylot od razu poznała :))))
    Piękne opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są bardzo ładne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie!!! Kotek to mój numer 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej opasce z kotkiem,pozwolisz ze ją sobie zrobię, oczywiście nie identyczną.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.