czwartek, 3 lipca 2014

dietetyczna babeczka w wersji xxl z niespodzianką

Powstawała z doskoku, jak miałam chwilkę i oto nareszcie jest :)

ogromniasta babeczka, obwód na dole ok. 36-42 cm, wysokość z wisienką - 16cm



babeczka jednak nie służy do zabawy, a do... założenia, bo to czapeczka dla maluszka (ok. 1-6m, przy drobniejszych dzieciach posłuży dłużej, moje to wielkogłowe oby dwa ;) )
 

Do ozdoby użyłam kupionych kiedyś szklanych koralików (w planach były drewniane, ale obawiałam się, że podczas prania drewno zafarbuje "krem")

****************************************************

U mnie pracowicie, znów zarywam nocki, a dzieciaki jak na złość chodzą spać grubo po 22, wstają w okolicach 7... w końcu mają wakacje, prawda? Ale od września obydwoje do przedszkola (Jeremiś do najmłodszej grupy, Dobrusia do zerówki, bo udało się i mamy odroczenie), a ja mam nadzieję rozwinąć skrzydła :)

7 komentarzy :

  1. Wow, fantastyczna czapeczka ! Rewelacyjna :D Do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez chwilę mowę mi odebrało, no bajeczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow w życiu bez opisu bym się nie domyśliła, że to czapka. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega babka - ale rewelacyjny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bombowa! Wspaniała ta babeczka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne jest to ciasteczko,chociaż osobiście nie przepadam za ciastem,ale to bym "zjadła".

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.