wtorek, 14 października 2014

daj włos

Daj włos - pod taką nazwą fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie prowadzi akcję, która ma na celu zbiórkę "surowca" na peruki dla kobiet, które w wyniki chemioterapii straciły włosy. Szczegółowe informacje można uzyskać w Fundacji (linki wyżej).

Zbliża się zima, włosy chowane będą pod czapkami, co nie zawsze im służy. Więc może warto pomyśleć nad zmianą fryzury, jednocześnie wspierając w walce z chorobą osoby zmagające się z nowotworem? 

O akcji dowiedziałam się ponad 2 lata temu, tuż przed tym, kiedy chciałam ściąć włosy. Szybki pomiar i okazało się, że ściętym włosom będzie brakować kilka centymetrów do minimalnej długości (25cm). Więc zapuszczałam dalej.

W wakacje, podczas naszego kina plenerowego "PARKujemy" przeprowadziłam kampanię promującą całą akcję, ale chyba najlepszą promocję zrobiłam razem z Dobrusią :)


Dobrusia, kiedy tylko dowiedziała się, co się stanie z moimi włosami, od razu powiedziała, że chce, żeby z jej włosów też były peruki dla chorych kobiet.

Zdjęcie wrzuciłam również na swój profil FB i wywołało spore zainteresowanie, ponieważ wiele osób nie słyszało o tej akcji. Jedna z moich znajomych już obcięła swoje piękne, gęste włosy, trzy kolejne czekają aż będą mieć odpowiednią długość. Dlatego postanowiłam też poinformować o inicjatywie Daj włos także na moim blogu.

Nie każdy może być dawcą (tak jak na przykład ja), ale zawsze można pomóc także w inny sposób. Tym bardziej, że to nic nie kosztuje :)

***********************************

Innym przykładem, w jaki sposób można za darmo pomóc, jest chociażby głosowanie w konkursie Avivy (grafika na górze paska bocznego) - jest wiele inicjatyw, na które warto zagłosować.

Ja głosuję i trzymam kciuki za "Tlenowe witaminy" - razem z przyjaciółmi, o ile uda się zdobyć grant, chcemy uporządkować zaniedbany zakątek pobliskiej miejscowości i stworzyć tam plac zabaw oraz mini boisko do gry.
Głosując przez podany w pasku bocznym specjalny link na dowolną inicjatywę, zwiększacie także szanse na pozyskanie kolejnych 10 000 zł. Powędrują one na konto organizacji wskazanej przez blogera, który nazbiera najwięcej głosów przez swój link. Dlatego bardzo zapraszam do klikania i głosowania - pokażcie co "Jest dla mnie ważne".

***************************************

A już jutro nowe prace, więc wypatrujcie postu :)

1 komentarz :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.