poniedziałek, 29 grudnia 2014

kolorowe rękawiczki

Witam po przerwie! Nie wiem jak u Was, ale u mnie sypnęło śniegiem, przymroziło. Więc rękawiczki jaknajbardziej na miejscu ;) Te wykonane z mojej ulubionej włóczki, dzięki czemu mimo, że wzór prosty, to wyglądają bardzo ciekawie


Najlepsze jest to, że robiłam je z dwóch motków z jednej partii, a i tak rozkład i nasycenie kolorów nieco się różnią ;) z resztek włóczki powstał wcześniejszy kolorowy zamotek, więc nic się nie zmarnowało ;)

************************************************

U nas przerwa świąteczna potrwa do 7 stycznia, bo dopiero wtedy dzieciaki pójdą do przedszkola, więc póki co będę pracować na pół gwizdka. Najważniejsze, że tajemnicza alergia jak się pojawiła, tak zniknęła, więc chyba nie stanie mi na przeszkodzie w realizacji kilku robótkowych planów ;)

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie wyszły z tej włóczki :) A że różnica w kolorze - będzie że tak miało właśnie być :)) Ciekawe rzeczy robisz... będę wpadać częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły!! I szczerze powiem, że ja nie zwróciłam uwagi na nasycenie i rozłożenie barw, dopiero jak przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.