wtorek, 10 lutego 2015

torba dla szewca z resztek ;)

Dziś będzie o nowym projekcie dla... szewca ;) Czyli dla mnie :) Moja ulubiona torebka już dogorywa, więc stwierdziłam, że czas na nową, najlepiej wydzierganą. 

Od dawna chodziła za mną torebka - worek, stąd banalna budowa mojej torebki, a największym problemem okazał się nie proces dziergania, a materiał. Właściwie to, że nieoczekiwanie kończyły mi się kłębuszki... Postanowiłam, że postaram się wykończyć większość moich włóczkowych zapasów, samotnie pałętających się moteczków, kłębuszków... Chciałam, to mam :P


Włóczki wykorzystane w projekcie w większości mają więcej lat ode mnie :) i nawet zamek jest produkcji czechosłowackiej. Totalne czyszczenie ze staroci podarowanych czy wygrzebanych z domowych czeluści.

Nie mogło zabraknąć guzika - tym razem postawiłam na duży, 65 mm guzik kokosowy, bo chyba już wicie, jak ja kocham guziki :)

Torebka fajnie współgra z moim ulubionym płaszczem (tu jakieś przekłamane kolory, ale to zasługa słońca za oknem, a właściwie to jego braku...)


Torebka celowo ma nieco krótszy pasek, bo jest bardzo pojemna i proporcjonalnie do wzrostu ciężaru zawartości, wydłuża się też pasek ;) nie ma również podszewki - dzięki temu jest baaaaardzo pojemna :)

Jeszcze mam sporo pałętających się kłębuszków, więc możliwe, że niedługo powstaną kolejne twory.

*********************************************************

Niestety znów mamy domowy szpital... Jeremiś smarkająco-kaszlący, ale bronimy się dzielnie domowymi miksturkami, oby gorączka nie przyszła. Gorzej z Dobrusią, bo też coś dziś pokasływała, a w czwartek ma zaległy dzień babci i dziadka (u nas wypadł w ferie), a w piątek bal, na który ruszyła już produkcja kostiumu. W tym roku dostałam szczegółowy projekt i projektantka nie godzi się na żadne odstępstwa od pierwowzoru ;)

4 komentarze :

  1. Świetna torebka. Doskonały pomysł na wykorzystanie zalegających kłębuszków. Mam w zamyśle podobną tylko małą, na drobiazgi potrzebne na spacerze z piesiem.
    Dziękuję za inspirację. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów, wyszedł super melanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest naprawdę świetny - bardzo ładne połączeie kolorów i ten guzik! Też mam słabość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.