piątek, 13 marca 2015

wiosenne druciane kolczyki

Wciągnęła mnie praca z drutem, oj wciągnęła - jej efekty znajdziecie poniżej :)

z różami w kształcie łezki


z różami okrągłe


Może nie wyglądają, ale są naprawdę delikatne i lekkie :)

*****************************************************

A ja już naprawdę nie będę chwalić, że dzieci zdrowe długo chodzą do przedszkola - wczoraj po przedszkolu do chorusów dołączył Jeremi, a dziś i mnie coś rozkłada...
Ale pociesza mnie to, że jeszcze kilka dni chłodów, pluchy i... śniegu (!) zapowiadają, a potem znów na trochę słońce i ciepełko powróci :) Tymczasem życzę udanego weekendu!

3 komentarze :

  1. O, matko i córko! Czy ty gdzieś sprzedajesz swoją biżuterię? Te kolczyki brałabym w ciemno, są urzekające. Idę przeglądać resztę.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Mi się też podobają, choć nie noszę (niestety moje uszy się nie nadają do kolczyków... ale za to mogę choć porobić coś ciekawego :) )
      Już niebawem będą dostępne na dawandzie :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.