piątek, 27 listopada 2015

cappucino z pomponem

Dziś czapka dla miłośników cappucino lub kawy z mlekiem ;) 

Czapka prawie ta najzwyklejsza. Prawie, bo zamiast zwykłych słupków robiłam słupki za jedną nitkę ;) a na dole ściągacz reliefowy. Fason jest lekko "beretowy", ale tylko lekko, wszystko po to, by nowa właścicielka mogła bez problemu w zimie schować kitki, warkoczyki i inne fryzury. Całość podszyta milutkim polarem - żaden mróz już nie straszny.


No i oczywiście nie mogło zabraknąć guziczka (do którego dobrany został kolor pomponu). Pytacie o guziki - w bocznej kolumnie staram się umieszczać sklepy, w których się zaopatruję :)


Namęczyłam się z pomponem... jak widzicie mało u mnie pomponiastych czapek, ale to się chyba zmieni, bo zakupiłam jakiś czas temu, a wczoraj pierwszy raz wypróbowałam pom pon makera
i nie wiem jak ja mogłam wcześniej żyć bez tych kilku pomysłowych plastikowych form! Pompony wychodzą rewelacyjne - puszyste, dość równe (mało trzeba je potem strzyc) a co najważniejsze - solidnie związane, więc znikome jest prawdopodobieństwo, że dziecko wyskubie nitki (jak to zrobił mój Jeremi ze swoją czapką, którą właśnie mu poprawiałam). Samo zrobienie jest dziecinnie proste i trwa krótko, co można zobaczyć na filmiku YT.

6 komentarzy :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.