niedziela, 31 stycznia 2016

poleciałam w kulki... aksamitne!

Koraliki zostały kupione w sklepie internetowym z myślą o konkretnym projekcie. Jednak gdy przyszły okazało się, że są niesamowicie mechate i nie będą pasować to mojego pomysłu. No i przekładałam je z miejsca na miejsce, czasem zbierałam po całym domu, bo dzieci otworzyły woreczek...



Gdy Instytut Pantone ogłosił kolory roku 2016: rose quartz i serenity znów w moje ręce wpadł woreczek aksamitnych koralików i okazało się, że są też między innymi kolory zbliżone do tych wybranych przez Pantone. 

No to poleciałam w kulki, aksamitne  ;) i powstało kilka wersji kolorystycznych prostej biżuterii. Tak dla oderwania się od szydełka ;)

zestaw dla dziewczynki z koralików, które zapoczątkowały cała serię


Dla osób, które nie noszą kolczyków, też coś się znajdzie


czerwono-granatowe

grafitowo-fioletowe, na których chyba najbardziej widać tą aksamitną powłokę


i klasyczne granatowo-kremowe


Ale koralikowa biżuteria to tylko mały skok w bok, bo w tym miesiącu trochę się działo! (to nie są wszystkie prace)


 Plan na luty? Więcej ciekawych prac i... niespodzianka dla Was - wypatrujcie jej już jutro :)

Do zobaczenia!

1 komentarz :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.