poniedziałek, 14 marca 2016

Miś Ignasia

Miś w kamizelce na specjalne zamówienie. Dla małego Ignasia, który niedawno się urodził. Niestety przeliczyłam się z ilością puchatego brązu, więc miś nieco kombinowany. Składa się z 13 części, które należało zszyć.
Z racji puchatości ciężko niestety uwiecznić miśka na zdjęciu...

 
Jak widać na zdjęciu - Miś jest dość wyrośniętym misiem. Przypuszczam, że zostanie sportowcem ;) 

Nie mogło zabraknąć ulubionych przeze mnie guzików - tu posłużyły jako ozdoba kamizelki.


Chyba wpadłam w fazę na przytulanki. Kolejne się tworzą. Ale u mnie chyba tak już jest - jak wena przyjdzie, to przez jakiś czas tworzę w jednym temacie ;)
Dziś nie będę się rozpisywać, bo czas biegnie nieubłaganie, a w najbliższą niedzielę czeka mnie kiermasz wielkanocny, na który zostałam zaproszona. Muszę więc się sprężyć i podgonić nieco wiosennych prac. Jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam do Grębocic (powiat polkowicki) w najbliższą niedzielę. 

Dodatkowo mój butik na DaWandzie dołączył do międzynarodowej akcji promocyjnej, więc wiele dostępnych prac można teraz zakupić w przystępnych cenach - zapraszam :)

4 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.