czwartek, 28 kwietnia 2016

Naszyjnik wire crochet

Już nie raz pisałam jaką satysfakcję daje mi praca z drutem. Ten projekt kiełkował dość długo, choć pomysł na naszyjnik wykonany metodą wire crochet pojawił się tuż po wykonaniu pierwszych rzeczy w tej technice.



 Specyfiką szydełkowania z drutu jest to, że każdy słupek, każde oczko muszą być przemyślane, bo prucie druciaka choć możliwe, jest procesem niezwykle żmudnym i łatwo o splątanie go (prucie drutu można porównać z pruciem bardzo kudłatego moheru). 

Dlatego, gdy już nabrałam mocy na autorski projekt, zabrałam się za szkic, wstępne przeliczenia, dobór dodatków...


Do wykonania naszyjnika wykorzystałam drut w kolorze srebrnym, szklane perełki, które znalazły się w drucianym kwiatku oraz przy obróżce z linki jubilerskiej. Postawiłam na prostą formę samego naszyjnika, dodając jeden mocny akcent - kwiat wykonany przy pomocy formy flower loom.


Mimo wielu prób, ciężko jest uchwycić na zdjęciach cały urok tego naszyjnika. Na żywo robi niesamowite wrażenie, o czym mogły się przekonać osoby, które go już widziały.
Naszyjnik powstał już dość dawno, ale nie doczekał się jeszcze oficjalnej premiery w internecie, co dziś nadrobiłam.

A jak Wam podoba się taka ozdoba? 

**********************************************************************

Pomału ogarniam nową rzeczywistość związaną z powrotem do pracy zawodowej po bardzo długiej przerwie. Nadrobię tylko zaległości w pokazywaniu już wykonanych prac i zabieram się za nowe eksperymenty, bo pomysłów mi nie brakuje. Kwestia teraz tylko tego, by umiejętnie zagospodarować czas.

Do zobaczenia już niebawem!

2 komentarze :

  1. Do pracy zawodowej... Super :-) a cóż to za praca? Biurowa? Fizyczna? Przy biurowej można jeszcze coś podziergac czasem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna rzecz:) Ponoć Coco Chanel ubierała się czasem tylko w perfumy. W ten naszyjnik też można byłoby się ubrać...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.