poniedziałek, 5 lipca 2010

pajączek

Pająków nie znoszę, brzydzę się, większych się boję od zawsze chyba... w podstawówce zostałam dość mocno pogryziona przez pająka na biwaku w lesie i od tamtej pory jest jeszcze gorzej... ale pomimo to wydziergałam takiego pająka

ma wymiary około 10x10 cm

pewnie będziecie sie zastanawiać skąd taki pomył... ale jak córeczka poprosiła, to co mi zostało innego jak wydziergać? Przecież tarantuli to jej nie kupię ;)
córeczka uwielbia ten filmik i praktycznie za każdym razem wyciąga rączkę po pajączka i mówi "cie" (chcę)


pajączek bardzo jej się spodobał, ledwo dała mi zdjęcie zrobić... wycałowany do granic możliwości, obowiązkowo na spacer zabrany, bo jeszcze "naszego" świata nie widział ;) a na spacerze capnął go pies... na szczęście potulny był i grzecznie po chwili oddał, ale to znak, że i czworonożnym się podobają dzierganki :)

A na koniec widok z kuchennego okna w przedwczorajszy wieczór. Mąż od razu za aparat chwycił, bo jak nie uwiecznic takiego słodkiego widoku :)


miłego wieczoru :)

10 komentarzy :

  1. Całusy i uściski dla Córeczki ... też lubię pająki ... bardzo je lubię. Fajny ten włóczkowy ... ciekawe jak się czułaś jak go robiłaś ... bo ja jak mojego robiłam to mnie ciarki przechodziły choć się pająków nie boję - dużego, włochatego zrobiłam!
    Macie ciekawe widoki za oknem ... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta jak dla mnie to mistrzostwo !!!! Naprawdę ślicznie ci wyszedł identyczny jak ten z tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego, to chyba nie można się bać ;-)
    A widoku zza okna strasznie Ci zazdroszczę, jakbym pokazała mój, to wszystkim popsuło by humor ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zabawyny pajęczak:D U mnie dla odmiany z tarasu oglądamy jelonki młode :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pajaczek przezabawny.Filmek obejrzawszy:-)
    Masz zlote raczki do szydeleczka-pozdrawiam cieplutko-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mi 'zjadlo' poprzedni komentarz.Jesli sie jednak jakims cudem pojawi-bedziesz miala DWA:-)
    Pajaczek przezabawny-filmek obejrzalam.Masz zlote raczki do szydeleczka-Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedzenie mojego odrażająco i realistycznie wyglądającego pająka - takie coś trzymać brrr ....
    A Twój maleńki jeszcze, milutki taki - zupełnie jak ten z filmiku (obejrzałam do końca:)).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad ja to znam , tez mam coreczke pajaczek sliczny :) pozdrawiam i spokojnej nocy zycze

    OdpowiedzUsuń
  9. Pająków nie znoszę. Ale Twój jest superowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pająk bomba! Takiego to nawet ja bym się nie bała. :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.