sobota, 8 stycznia 2011

Pierwszy post w nowym roku z zeszłorocznymi pracami ;)

Bardzo dziękuję za życzenia noworoczne i te dotyczące zdrowia - oj przydają mi się one bardzo, szczególnie ostatnimi czasy. Tak jak pisałam w ostatnim poście - czapkę dla siebie robię, ale nie będę musiała chyba w niej chodzić, bo niestety laryngologcznie jestem zdrowa, więc trzeba szukać innej przyczyny gorączki i osłabienia...

Moje samopoczucie skutkuje tym, że mało dziergam, ponieważ najzwyczajniej nie mam na to siły. Za to znów sporo czytam :)

Wracając do zeszłorocznych jeszcze prac...

Piórniczek w smerfowych barwach, taki na kilka sztuk długopisów, ołówków. Mikołaj miał przynieść pod choinkę, tylko wiadomo snieg, zawierucha, tu lampka wina, tam lampka wina i tak jakos mu zeszło, że zawitał przed Nowym Rokiem ;) A do tego po drodze zgubił guzik i szwagierka sama sobie go wybrała ;)


Tu jeszcze zbliżenie guzika wyszperanego przez szwagierkę w ogromnych guzikowcyh zbiorach teściowej  - guzik nie byle jaki - bo przedstawiający markiza (o ile się nie mylę)


Jakiś czas temu powstały takie malutkie dyndające kolczyki - planetki


 A pozostając w klimacie planet, kosmosu i astronomii... kilka dni temu - 4 stycznia - można było oglądać częściowe zaćmienie słońca. Razem z córką gapiłyśmy się przez krążek magnetyczny z dyskietki, trochę przeszkadzały chmury, ale i tak było na co popatrzeć. Nawet udało się zrobić kilka fotek - nie porażają jakością, ale robione były zwykłym obiektywem przez krążek z dyskietki ;)


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie ciekawostki :)

Dziękuje wszystkim, którzy mimo małej mojej aktywności tu zaglądają i komentują. Przypominam o moim candy, został jeszcze tydzień do losowania :)

10 komentarzy :

  1. Dla mnie to guzik z Królem Gór! :)

    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam guziki i też często szperam w różnych miejscach ;-)
    piórnik super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace zeszłoroczne, czy nie zeszłoroczne, ale przepiękne! piórniczek śliczny a kolczyki nieziemskie. Pozdrowionka i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace piekne i świetne pomysły pozdraweiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Matoooo:-)
    Najwazniejsze,zebys wyzdrowiala a chec do tworzenia sama nadejdzie.
    Wszystkie Twoje prace sa sliczne i zawsze czuje,jakos ich dziwna 'bliskosc'.Chyba bardziej patrze sercem,niz oczami:-)
    Piorniczek 'smerfowny':-) a kolczyki-BAJECZNE-piekie sie skomponowaly tematycznie z tymi zdjeciami zacmienia.Ja tutaj nie widzialam-niebo bylo kompletnie zasnute chmurami.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj.Świetne te zdjęcia zaćmienia Ci wyszły:) Ja u siebie też pokazałam parę,ale zrobiła je normalnie, bez żadnych dyskietek,najzwyklejszym aparatem więc wyszły o wiele gorzej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejzalam Twoj blog od dechy do dechy! Jestem pod ogromnym wrazenim Twoich prac!!!! Wpislam sie do zagladajacych i bede tutaj czestym gosciem ;) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia super! I kolczyki planetki również!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.