piątek, 15 kwietnia 2011

mój pierwszy raz - kolejny raz ;)

Kolejny mój pierwszy raz - bolerko - które praktycznie wyszło jak taki mały sweterek. Na mnie nie leży rewelacyjnie - bo podkreśla wszystko to, czego nie powinno... 

 z tyłu na szczęście juz lepiej się prezentuje - wybaczcie jakość zdjęć, ale współpraca z samowyzwalaczem nie układała się najlepiej ;)


I jeszcze w stanie rozłożonym, żeby lepiej było widać ananaski

 
W poniedziałek pojedzie do nowej właścicielki i mam nadzieję się spodoba.

Początkowo miałam obawy, czy peonia się nadaje na tego typu robótki - jest bardzo lekka (na to bolerko i broszkę zeszło niecałe 200g włóczki) i ananasy nie chciały się układać, były takie bardzo puchate. Przekopałam internet próbując się dowiedzieć co można zrobić, by akryl układał się ładnie i na którymś z forów przeczytałam o eksperymencie z prasowaniem. Miałam obawy czy nie popsuję tylu godzin pracy - ale robótka taka napuszona nie podobała mi się. Chwyciłam żelazko, ustawiłam na prasowanie wełny, para na maxa i... włóczka stała się taka, o jaką mi chodziło - mniej napuszona, wręcz lejąca, miła w dotyku a jednoczesnie nadal grzejąca :) Przy okazji okazało się, że akryl sie pod wpływem temepratury rozciąga - stąd rękawy wyszły dłuższe niż miały być, ale wg mnie efekt i tak jest fajny - coś ostatnio mało we mnie skromności - ale co poradzę, że mi się podobają bardzo ostanie moje twory ;)

Tu efekt mojego eksperymentu z prasowaniem - po lewej stronie rękawy napuszone (strasznie sterczały) a po prawej stronie już rozprasowane, lejące się i pieknie się układające.

Przy upinaniu bolerka może być potrzebna broszka - na przykałd taka ;)


Wbrew pozorom moja zmniejszona aktywność na blogu nie jest spowodowana brakiem weny - wprost przeciwnie - wena mogłaby trochę dać mi odpocząć, bo pomysłów masa, sporo z tego jest własnie w trakcie, więc niebawem zrobi się znów ciekawiej.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny

13 komentarzy :

  1. Hej-Matooooo:-)
    ostatnio cos am niewiele czasu na komentowanie,ale ta twoja 'robotka' od razu wpadla mi w oczko,jako CUD w 'zastopowanym' nieco blogospedzie,w ktorym tylko 'krolisie,jaja i kurczeta'-a tymczasem...no,wlasnie CUD,czyli po prostu TO JEST TO!!!Pieknosci,jakich dawno nie widzialam i nie podziwialam.Przecudnej roboty bolerko-jestem pewna,ze nowa wlascicielka bedzie zachwycona-ja na pewno bylabym i nawet ,jesli podkresla to'czego nie powinno'-aaa,niech tam!:)
    -Usciski Serdeczne-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Buna ziua,va rog frumos sa puneti si schema,ma intereseaza modelul e ceva deosebit.O zi buna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wdzianko! piękne prace wykonujesz- zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe!!!
    Jako jego przyszła właścicielka jestem zachwycona:)
    Bardzo ci Marta dziękuje że zechciałaś podołać mojemu zamówieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Sama bym sobie takie zrobiła - ale nie ta figura... Naprawdę pięknie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje wszystkim za miłe słowa i za przymknięcie oczu na to, czego widać byc nie powinno ;)

    Halinko bo ja cyba musze byc na opak - skończyłam bolerko, święta tuz tuż, a mnie olśniło, że może jednak jakies jaja do zodoby wydziergać? To się nazywa refleks szachisty ;)

    Elizo cieszę się, że się podoba i mam nadzieje, że na żywo będzie jeszcze lepiej ;) ty wiesz jak mnie motywować do nowych rzeczy :*

    Mariana thank you so much! Your from Romania? I love Bukovina! You find more information about this bolero here

    https://picasaweb.google.com/bea.nowicka/Bolerka#5215053151822943186

    https://picasaweb.google.com/bea.nowicka/Bolerka#5215053181717683154

    https://picasaweb.google.com/bea.nowicka/Bolerka#5215053222694754882

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bolerko popełniłaś.
    Podziwiam:) Pozdrawiam)

    Ja prasuję wszystkie robótki, bo takie mi się podobają. A Peonia to fajna włóczka, też z niej często dziergam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jestem pod wielkim wrażeniem tego co potrafisz wyczarować ze zwykłej włóczki :)
    Gdy wygrałam u Ciebie candy (takaelozeazjol.pinger.pl) byłam nieziemsko dumna z nagród jakie otrzymałam...kolczyki są wręcz boskie noszę je przynajmniej raz w tygodniu :)
    Od niedługiego czasu prowadzę drugiego bloga jeśli miałabys ochote zobaczyć to zapraszam :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne te rękawki, świetny wzór:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.