czwartek, 12 grudnia 2013

Czapeczka futbolowa

Jak tylko kiedyś zobaczyłam czapkę a'la piłka futbolowa wiedziałam, że i ja kiedyś taką zrobię

Moja wersja nie jest brązowo biała, jak wygląda piłka w rzeczywistości, a niebiesko szara.

Jeremisiowi przypadła do gustu, bo nie chciał jej ściągać - czapeczka powędruje do rówieśnika mojego synka i mam nadzieję, że się spodoba.


Kończę ostatnie zamówione rzeczy na święta i biorę się za dzierganie prezentów - mam nadzieję, że zdążę. Niestety czasu w ciągu dnia mam mało, dzieciaki chorują, a ja po całym dniu z nimi padam na twarz... prześpię się kilka godzin, wstaję po północy i działam... Dziś kładąc się do łóżka do męża powiedziałam dobranoc i dzień dobry, bo on właśnie wstawał do pracy... Dzieci urządziły pobudkę tradycyjnie o 6, więc cucę się kawą i do przodu - oprócz wykańczania prac szydełkowych będziemy dziś robić miękkie pierniczki - będzie się działo ;)


4 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.