środa, 16 marca 2011

kapelusz do kompletu

Skończyłam kapelusik do kompletu z ponczem. Nawet sprawnie mi poszło - zero prucia i kombinowania :) Wszystko, tak jak przy ponczo - zszywane po wydzierganiu (kwadraty, góra z pasem kwadratów i rondo).


komplet w komplecie ;)

Zestaw juz jest u nowej właścicielki - podobał się, z czego bardzo się cieszę. Najważniejsze jednak, że pasuje jak ulał, bo robiłam w ciemno, dlatego obawiałam się co do rozmiaru kapelusika, ale jak sie okazało - nie potrzebnie.
Muszę jeszcze napisać, że rzadko mi się zadrza, żeby projekt, który powstanie w głowie, tak idealnie mi wyszedł w rzeczywistości :)

Pozdrawaim Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i tyle miłych słów w komentarzach - to bardzo buduje i mobilizuje do kolejnych działań - nie tylko szydełkowych ;)

10 komentarzy :

  1. Mata, chylę czoła... Piękny komplet "dziewuszkowy". Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wydziergałaś, kolor przecudny i ten kapelusik... szkoda, że mam samych chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego wyszło,aż chce się robić samemu,a mam dla kogo.Pozdrawiam i dziękuje za odwiedzinki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Mato:-)
    Swietnie to razem wyglada.Kapelusik jest doskonalym dopelnieniem dla poncho.
    Pozdrawiam-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko wiosny brak :(, komplecik supcio :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Pani! ten komplet jest REWELACYJNY! ja koniecznie muszę odgapić i moją córkę na wiosnę w takie cudo wyposażyć!!!

    pięknie tu u Ciebie, idę rozglądać się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Pani! ten komplet jest REWELACYJNY! ja koniecznie muszę odgapić i moją córkę na wiosnę w takie cudo wyposażyć!!!

    pięknie tu u Ciebie, idę rozglądać się dalej :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.