poniedziałek, 9 sierpnia 2010

kap, kap płyną łzy...

... nie moje na szczęście, ani deszczowe, tylko kolczykowe ;) rozkręciłam się z tymi łezkami na całego, więc prezentuję całą kolekcję :)

na początek z dziurką w środku, fiolet ze szklanymi marmurkowymi koralikami


 granatowe z białymi perełkami


a teraz bez dziurki w środku ;) czerwień z masą fimo - mój faworyt  ;)


i słoneczne z turkusowymi koralikami


wszystkie pary maja tradycyjnie posrebrzane elementy i są usztywnione
na zdjęciach, a właściwie ich tle, widać jak zmieniają się warunki pogodowe podczas robienia zdjęć ;) słońce, chmury i tak w kółko, dobrze, że deszcz już raczył przestać padać...

zmykam robić komplecik, już nie łzawy ;)
pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających!

11 komentarzy :

  1. jakie piękne :) fioletowe i żółto-turkusowe dla mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Przyznam się szczerze, że kiedyś próbowałam Cię popapugować. Ale nic mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto ślicznie dziękuję za odwiedzinki na blogu i ten fantastyczny prezent:)Kochana jesteś. Anioł :))Buziaczek!
    Kolczyki śliczne...tworzysz piękne dzieła:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój kogucik ma już kolorowego kolegę- dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.