wtorek, 31 sierpnia 2010

moje candy - wyniki

Dziś rano przy pomocy mojej maszyny do losowania (czyt. Dobrusi) odbyło się losowanie w moim candy.


Losowanie przebiegło w dość nietypowy sposób - patrz fotki ;) modelka dodatkowo była po degustacji spaghetti stąd na buźce ślady po sosie pomidorowym ;)

Candy wygrała i do niej poleci Broszka, bransoleta i kolczyki + niespodzianka

maszyna losująca się rozkręciła i wyciągnęła jeszcze dwa losy


serdecznie gratuluje zwyciężczyniom i proszę o malia z adresem i ulubionym kolorem :)

w losowaniu asystowała nam taka o to piękna żabka wykonana z filcu, którą zakupiłam u bardzo kreatywnej osóbki. Justyna tworzy cuda praktycznie ze wszystkiego, dopiero niedawno debiutowała w wirtualnym świecie i tu można podziwiać inne Jej prace


W zeszły poniedziałek zastałam w drzwiach awizo, które bardzo pobudziło moją ciekawość. Przesyłkę mogłam odebrać dopiero w czwartek, więc tym bardziej zżerała mnie ciekawość co to może być. Okazało się, że to Peninia przesłała mi takie cudowności, które cieszą moje oko. Dziękuje Ci kochana :* i kto tu jest Aniołem? :)


P. S. Córeczka już zrobiła crash testy z ptaszkiem w roli głównej, ptaszek daje radę ;) ale dla bezpieczeństwa zawisł już w oknie :)

a na koniec misz-masz robótkowy


zmykam, bo zostałam zrobiona w konia, a właściwie to w woźnicę ;) i do tego w babę i chłopa :P czyli ogólnie mówiąc - w wieniec dożynkowy, chociaż pogoda to bardziej na jesień niż na koniec lata wygląda...

tydzień temu prosiłam o trzymanie kciuków, już miałam się pochwalić co i jak, ale okazało się, że dobrze żarło i padło, nie z mojej winy... trudno, ale może to i lepiej? Będę miała więcej czasu na robótki :)

4 komentarze :

  1. zastanawiam sie czemu nie brałam udziału w takim fajnym candy.
    dzewczynom gratulule zcałej trójki to tylko Hani bloku nie zanam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dziewczynom wygranej:)
    Mi znowu szczęście nie dopisało:(
    Śliczne prezenciki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje Gratulacje dla Zwyciezczyn.
    Nastepnym razem wygram JA:-)))
    Dostalas fantastyczne prezenty i wykonalas-jak zawsze 'kilo' slicznej,szydelkowej robotki:-)
    Serdeczne Pozdrowienia od-psiankiDK-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się cieszę :))) Buziaczki dla "maszyny losującej" :))) Gratuluję też pozostałym wylosowanym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.