czwartek, 15 listopada 2012

kolorowy komórczak

W tym roku jesień jest bardziej ponura niż kolorowa. A teraz na dodatek już bliżej zimy, więc trzeba wnieśc w codzienność więcej koloru :)

z pieskowej czapki zostało mi odrobinę włóczki - za mało na jakikolwiek inny projekt - na komórczaka wystarczyło idealnie - zostały mi 3 cm :) i teraz moja komórka ma milutkie i kolorowe ubranko :)


 z łatwym dostępem do dziurek na ładowarkę i słuchawki :)


Robótkowo u mnie krucho, choć kolejka rzeczy do zrobienia sie wydłuża... pomału przyjmuję do realizacji i muszę lepiej planować sobie czas... oj żeby do tych planów nie wkraczała migrena... dziś drugi dzień sie męczę... przed tygodniem miałam 4-dniowa migrenę i też łatwo nie było...

Pozdrawiam i do zobaczenia już niebawem :)

P.S. - w bocznych zakładkach jest skrót do mojej stronki na FB - zaprasza serdecznie do polubienia :)

2 komentarze :

  1. Świetny :-)
    Te kolory są genialne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wesolutki:) A migrena i dzierganie w parze nie idą, wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.