poniedziałek, 5 listopada 2012

czapka Angry Birds

Monotematycznie u mnie - czapki, czapki i czapki tylko czapki ;) ale co poradzić, że sezon się zaczął, a czapki to jedne z tych szybszych robótek, więc wiem, że jak zacznę, to w ciągu kilku dni skończę.

Ta czapka jest dość specyficzna, bo robiona w wielkiej tajemnicy dla szwagierki na imieniny. Wczoraj prawie Dobrusia się wygadała o prezencie, ba, nawet powiedziała, że mama robi czapkę z czerwonym ptakiem z Angry Birds, ale na szczęście pomyliła słówka i zamiast powiedzieć "dla Ciebie" powiedziała "dla mnie" i ciocia sie nie zorientowała :)

Trochę kombinacji było, potem masa zszywania, ale jest i dzisiejsza solenizantka zadowolona, więc to najważniejsze.

Zdjęcie na płasko


W roli modela Dobrusia - na nią czapką za duża nieco ;)

Zadbałam o szczegóły, więc jest i ogonek ;)


A co u mnie w planach? Kolejne czapki - chyba ze 4 jeszcze, jak nie 5... Bardzo bym chciała zrobic dzieciom szydełkową szopkę na święta, ale nie wiem czy podołam, bo czasu nie mam za dużo... 

Wieczorami najczęściej padam jak mucha plujka... Jeremiś w dzień mało śpi, w nocy budzi się często, wstaje niczym skowronek w okolicach 5...  a ja nie mam juz takiego komfortu jak przy samej Dobrusi, że kładłam się spać, jak na spała... Normą jest u mnie spanie po 3-4 h na dobę do tego na raty... stąd więc tak mało nowych prac, mimo że pomysłów masa...

3 komentarze :

  1. Świetna czapka :-)
    Wyszedł Ci genialnie - idealny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!!CudniastA!!!! SUPER TO WYMYŚLIŁAŚ:)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE!!
    PS. PEŁEN PODZIW ZA DZIERGANIE MIMO 3-4 h na dobę , jednak matki są wielkie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super czapka,angry bird jak żywy, dwa dni temu mój synuś taką zamówił, ufff, trzeba będzie podołac, zastanawiam sie z jakiej włóczki robic?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.