czwartek, 17 marca 2011

ekspresowe zamówienie i niespodzianka

Wczoraj rano dostałam zamówienie od bardzo ważnej klientki - mojej córki. Bardzo chciala, żebym zrobiła jej zajączka. No to co ja mogłam zrobić innego, niż zacząć intensywnie machać szydełkiem ;)

Każdy użyty kolor czy guziczek konsultowany był z zamawiającą i taki oto nam wyszedł efekt


Zajączek - a właściwie pani zajączkowa - jest największa chyba zabaweczką jaką do tej pory wydziergałam - mierzy całe 35 cm. Wykonana z włóczki moherkowej jest milusia i aż się prosi o przytulenie. Żeby nie świeciła ogonkiem, to przyodziałam ją w sukienusię oraz w kapelusik (różwnież z moherku).


Zrobienie zajączka zajęło mi większość wczorajszego dnia, ale warto było poświęcić tyle czasu. Jak dawno nie dziergałam zabaweczek... a teraz palce świerzbią do kolejnych :)

Wczoraj popołudniu dostałam też niespodziewaną przesyłkę od Elizy. Jakiś czas temu zapisałam sie u Niej na zabawe podaj dlaej, a dzisiaj mogę się cieszyc taką cudna bransoletką :)


Zdjęcia nie oddają nawet odrobiny tego, jak piękna i misterna jest to robota!
Elizo dziękuję Ci bardzo za pordarunek!

Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy :

  1. Wszędzie zajączki i króliki :)!!!Ja wiem ,ze one się szybko rozmnażają ale żeby się jeszcze tak przemieszczały ;)Pozdrowionka
    ps.słodka pani Zajączkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. królisia jest niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SLICZNA,FIOLKOWA KROLISIA,MATO:-)
    Niesie bardzo pozytywna,wiosenna energie.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pani zajączkowa:-) Aż mi się chce zabrać za kończenie moich zamówień:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Bardzo wesoly ten zajaczek, taki do przytulenia.Od miesiaca tez robie zajaczki ale te z kwadratu .Zrobilam ich juz szesnascie. Ale co za pieknosci mi powychodzily. Tez ich ubieram lub przystrajam a potem obdzielam bliskich.Pomysly mi sie rodza coraz ciekawsze.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna pani Króliczek :)
    Moja córcia jest zauroczona i chętna na panią Królik

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy i kolorek bajkowy. na wczorajszym robotkowym spotkaniu ktoś pisał ze corce wykonuje zamowienie niesodzianke - mysle ze to Ty -a ja tak przypadkowo tu weszłam i bede wchodzić częściej . pozdrawiam dehajola

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie mam kilka rzeczy do sprzedania. http://inezart-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.