sobota, 14 maja 2011

kolczyki i eksperyment

Dzisiaj od rana próbowałam zamieścić nowy wpis, ale niestety blogger i u mnie szwankował. Na szczęście udało mi się w końcu zalogować - więc szybko wrzucam co mam, jakby się rozmyślił ;)

Dziś będzie biżuteryjnie - dawno już nic nie robiłam i w przerwach między większymi pracami powstawały pomysły na kolczyki, a także niektóre z tych pomysłów doczekały się realizacji. 

Pierwszy eksperyment z szydełkową bransoletką - żeby nie było nudno - dwukolorową, w nawiązaniu do kolczyków ;)

 

 a teraz z serii ale to już było po modyfikacjach ;)


Jakiś czas temu kupiłam sobie kordonek w cudnym kolorze soczystej zieleni. Długo nie mogłam dobrać do niego odpowiednich koralików, aż w końcu trafiłam na bursztynowo-złote :) wiszące koraliki w środku to część mojej improwizacji na temat odświeżenia starych wzorów ;)


Z innych robótek - melduję, że spodnie do stroju uszyte, kieszeń z przodu wszyłam - teraz tylko wyprać i wciągnąć gumkę :) Dziś, a właściwie to już wczoraj ;) zabrałam się za koszulę dla męża. Przód już uszyty, hafty z przodu też przyszyte. Zostało mi najgorsze - zrobić marszczenia i wszyć stójkę oraz mankiety... ale są spore szanse, że strój już za tydzień zadebiutuje (pod warunkiem, że jak zszyję cała koszulę, to będzie jakoś wyglądać ;)

7 komentarzy :

  1. Moim zdaniem eksperyment jak najbardziej udany. Bransoletka świetna i kolczyki z resztą też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te zielone kolczyki - fajne masz pomysły na modyfikacje:-) Wyszedł w efekcie całkiem nowy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna bransoletka. Chetnie bym taki komplecik ponosila;) A kolczyki w soczystej zieleni sa bardzo optymistyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie komplety bardzo ładne. aj oczywiście jak 'naj' wybieram zielone bo.. są zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna biżuteria - taka wiosenna,czekam na gotowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznosci szydelkowe.KOmplecik z bransoletka przeuroczy.To mile,ze wracasz czasami do szydelkowej bizu,gdyz zawsze lubilam sobie poogladac Twoje prace w tej dziedzinie.
    Calusy-Halinka-

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.