piątek, 20 maja 2011

u mnie znów kolczykowo

 Ostatnio dostaje wyraźne sygnały, że coś mało u mnie kolczyków i innych kobiecych ozdóbek, więc spieszę z informacją, że powolutku nadrabiam zaległości.


Na początek nowość u mnie (bo takich jeszcze kolczyków szydełkowych chyba nie robiłam) w trzech kolorach z dodatkiem bieli - w sam raz na lato:

zielony (coś mało u mnie zieleni w robótkach...)


turkusowy

i nieco inne - żółto białe niczym stokrotki


A na deser znane już łezki z dodatkiem fimo. Czerwone już chyba kiedyś gościły na blogu,  teraz zrobiłam nowa parę - uwielbiam połączenie tego motywu fimo i czerwieni


i jeszcze brązowe fimo z czerwonymi różami w czarnych łezkach







To tyle kolczykowych nowości, które pojawiły się u mnie ostatnio. W planach kolejne projekty - koniecznie z wykorzystaniem zapasów koralikowych, bo obiecałam sobie, że przed kolejnym zamówieniem opróżnię nieco mój kuferek przydasiowy...

Każdy kto wyczekuje wieści o stroju - melduję grzecznie, że zaraz zabieram się za wszycie mankietów, potem tylko dziurki guziki i będę się chwalić tworem koszulopodobnym - mąż już mierzył, mogłaby lepiej leżeć, ale porównując do starej koszuli to układa się tak samo, więc katastrofy chyba nie ma ;)

A na sam koniec muszę się pochwalić wygraną w candy u Edyty. Jakiś czas temu udało mi się wygrać drugą nagrodę - cudna bransoletkę. Czekałam na przesyłkę a kiedy ja otworzyłam oprócz pięknej bransoletki znalazłam również uroczą broszkę oraz różne przydasie do tworzenia kartek i innych papierowych cudeniek - co prawda na tej technice kompletnie się nie znam, ale mając już trochę materiałów mam zamiar spróbować swoich sił :) Edyto jeszcze raz baaaaaaardzo dziękuje za miłą niespodziankę :)

Pozdrawiam słonecznie

8 komentarzy :

  1. Piękne kolczyki, no i czekam na pokaz koszuli!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na koszule:-) Maszyna nadal rwie nici? Czy znalazłaś moze jakiś sposób?

    Turkusowe kolczyki sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo wakacyjne!!!1Super!!!!Podziwiamy właśnie z siostrzenicą!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki! Masz świetne pomysły! A koszula dla córki z wcześniejszego postu - cudo! Gratuluję! I torebka jaka ładna! Same cuda można u Ciebie znaleźć! Czekam niecierpliwie na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie jak zwykle śliczne, ale stokrotki dostają ode mnie 100 punktów na 10 możliwych ;) Przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobione perfekcyjnie cudeńka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie to mój faworyt... Śliczne są wszystkie... ale te ostatnie naj... naj... :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.