piątek, 27 maja 2011

tajny projekt

Dwa tygodnie temu pisałam, że zabieram się za tajny projekt. Była nim serwetka na dzień mamy. Wzór od dawna miałam (serwetka dobrze znana i często robiona), kilka razy zaczynałam, ale po drodze zawsze gdzieś ominęłam coś, źle policzyłam i mi się odechciało. Ale schemat nabrał mocy urzędowej, siadłam i za pierwszym razem poszło jak trzeba. Co śmieszniejsze - dziergało się szybko i przyjemnie :)


Prezent się spodobał, więc tym bardziej się cieszę. Kolejne serwetki powstaną pewnie niebawem :)

Koszula nadal czeka na guziki ;)

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny

13 komentarzy :

  1. serweta jest świetna tez u mnie nabiera mocy urzędowej ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka śliczna,a można prosić wzorek?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Anie :*

    widzę, że nie tylko u mnie niektóre rzeczy muszą nabrać mocy ;)

    co do wzorku, kiedyś znalazłam, wydrukowałam a na komputerze nie zapisałam... znalazłam podobną - nieco większą u Mordki https://picasaweb.google.com/mmmordka/Serwetki1#5253219840793974786

    a jak znajdę gdzieś schemat do mojej to też dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie,tę większą robiłam ale ta mi się podoba.Ja też tak mam drukuję wzorki a ich nie zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłam prawie identyczny wzór! U mnie tylko nie było przedostatniego okrążenia, reszta chyba identycznie :) https://picasaweb.google.com/zosia32/SERWETKIWzoryISchematy#5177507750770795682

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka jest prześliczna - mama pewnie się ucieszyła - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ananaski - pozwolisz że sobie zapisze wzór:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam serwetki !!!A sama nie potrafię!!!!Wiec szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Molcia-kordonek pozdrawia śliczma serwetka pisze jako anonimowy bo jest jakaś awaria na blogerze tylko jako anonimowy mogę zamieścić komentarz

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka przepiekna-dla mnie to absolut czarna magia.Z koralikow-owszem,ale szydelkiem takie cudenko-nie ma mowy:-)
    -Pozdrawiam cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.