sobota, 24 maja 2014

wesoły zestaw na bogato

Drugi komplet z kolczykami - powstałymi jako efekt uboczny nawleczenia zbyt dużej ilości koralików ;) jedni nazywają to kreatywnością, drudzy lenistwem ;) ale efekt tak czy inaczej bardzo mi się podoba

Złociste koraliki tak biją po oczach, że zamiast ozdobnych zawieszek postawiłam na magnetyczne zapięcie, żeby nie przesadzić.

A jaki efekt? Zobaczcie sami :)


Jakbym nie ustawiała kompletu do zdjęć, buźka wydawała mi się  najlepszą opcją ;)

Dziękuję, za życzenia zdrowia - i na mnie podziałały :) co prawda Dobrusię coś rozkłada, ale to w tym roku norma, że ciągle coś ktoś...

Słonecznego weekendu życzę

2 komentarze :

  1. Śliczny, idealny na dzisiejszy upalnych dzień :-)
    Jak się tak napatrzę na te Twoje cuda, to aż mi się chce samej spróbować, kto wie?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i to prawda na bogato. Podziwiam kunszt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.