czwartek, 13 sierpnia 2015

Kolorowe girlandy

Od jakiegoś czasu znów chodziła za mną szydełkowa girlanda. Po kółeczkowej z włóczki oraz kuleczkowej ze sznurka, naszła mnie ochota na trójkątną z bawełny.

Wykorzystałam cudną bawełnianą włóczkę himalayi z efektem przetartego jeansu. Zakochałam się w tej włóczce i za każdym razem przekonuję się, że sprawdza się w wielu projektach :) A że zapas mam jeszcze spory, to przerobiłam moteczki na kolorowe girlandy, których bazą jest kolor szary.

Pierwsza składa się z 9 trójkątów  i zawieszona jest na białym dzierganym sznurku (długość ze sznurkiem ok 1,6m)


Druga, większa jest szaro-różowa, składa się z 11 trójkątów, długość ze sznurkiem ok. 1,6m)


Trzecia, najkrótsza, jest także szaro-żółta, składa się z 7 trójkątów zawieszonych na szarym, dzierganym sznurku (długość ze sznurkiem ok. 1,2m)


Na zdjęciach widać nieregularne wybarwienie trójkątów i moim zdaniem w tym tkwi cały urok tej włóczki - rzeczy z niej wykonane są naprawdę niepowtarzalne :) Która wersja kolorystyczna Wam się podoba bardziej? Bo mi, muszę przyznać, ciężko wybrać tę naj ;)

Każdy z trójkątów ma wymiary ok. 11 wysokości i jest nawleczony na sznurek (trójkąty nie są przymocowane na stałe, więc można dowolnie zmieniać ich układ, wymieniać sznurek, rozdzielać). 

Trójkąty powstawały w czasie, kiedy nie miałam prawie kiedy dziergać, ale starałam się choć kilka słupków zrobić :) 

A teraz oczy cieszą kolorowe girlandy - idealne do ozdoby dziecięcych pokoików :)

2 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.