środa, 18 listopada 2015

rozmiar ma znaczenie

Odwieczny problem - czy rozmiar ma znaczenie - w rękodziele znajduje szybką odpowiedź ;)

Do wykonania bransoletek użyłam perełek szklanych 4mm i koraliki w jednej bransoletce 3mm, a w pozostałych 2mm. Jak można zobaczyć na poniższych przykładach - rozmiar (koralików) ma ogromne znaczenie :)

Koraliki z perłowym efektem (4mm perełki + 3mm). Bransoletka wykonana sznurem tureckim. Na myśl przywodzi soczyste owoce - hmmm czereśnie? Czarne to te mocno dojrzałe ;) Jest zdecydowanie grubsza, wizualnie jakby bardziej masywna. Dlatego do wykończenia użyłam tylko ozdobnego zapięcia.

Tak mi się spodobały sznury tureckiej, że postanowiłam wykonać kolejne wersje kolorystyczne. Kolejna bransoletka to połączenie białych pereł i metalicznych koralików w kolorze fuksji. 


Znalazłam też czarne szklane kulki i wyszydełkowałam nieco mroczną wersję ;)


Sznury tureckie spodobały się nie tylko mi - taki zestaw powędrował na nadgarstki dwóch sióstr i ich mamy :)


Ostatnio ciężej mi się zmobilizować, żeby wrzucać aktualne prace (a jeszcze sporo czeka w kolejce do publikacji czy zdjęć...). Notorycznie brakuje mi czasu, a do tego widać, że niedługo zima i święta. Zamówień nie brakuje ;) Siedzę po uszy w czapkach, przede mną kilka projektów-wyzwań, czyli prac jakich jeszcze nie robiłam, a obiecałam, że spróbuję, bo lubię wyzwania :)

Za mną finał projektu, który realizowałam wspólnie z przyjaciółmi. Możecie więcej zobaczyć na FB. Myślałam, że po niedzielnym spektaklu (bardzo udanym, gdzie zarówno aktorzy, reżyser jak i widownia mocno przeżyli to wydarzenie) wszystko wróci do normy,  a tu dopiero się zaczyna wszystko rozpędzać! Organizm pomału wysiada, za dużo na głowie... Jutro do tego egzamin na prawo jazdy (na szczęście teoria, do praktycznego mam nadzieję już stanę na nogi). I z jednej strony sił brak, do niektórych rzeczy trzeba się lekko przymusić... ale z drugiej strony kocham ten pęd :) Żeby doba była choć ze 3 godziny dłuższa ;)

Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się porwać przez wiejący za oknem wiatr!

3 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.