poniedziałek, 26 kwietnia 2010

torebka i kolczyki ze wstążeczką

Ostatnio maniakalnie dziergałam kwadraty (w ramach postanowienia wykończenia pałętających się kłębków). Poszłam za przykładem Elizy i zrobiłam w końcu coś dla siebie.
Przedstawiam moja nową torebkę (33cm x 33cm, długość ok. 52cm).


Jeszcze nie dokończona, bo ma mieć podszewkę z 2 zapinanymi kieszonkami na zamek, ale znając moje zapędy, to prędko tego nie uszyję... chociaż czeka mnie szycie firanki do pokoju, więc to wie czy z rozpędu nie zrobię tej podszewki...

małą przerwę w kwadratach sobie zrobiłam i wydziergałam takie oto kolczyki ze wstążeczką (średnica kwiatka 6,5 cm)


Zamówiłam sobie też nowe włóczki i kordonki oraz uzupełniłam zestaw szydełek (oczywiście tradycyjnie w zamotane.pl), bo w najbliższym czasie czeka mnie dzierganie sukienki dla córki. Okazja nie byle jaka, bo na ślub jej chrzestnej. Prawdopodobnie moja łobuziara będzie też nieść obrączki, ale to na odpowiedzialność młodych, ja nie będę tych obrączek po całym kościele szukać :P
W planach czeka też zazdrostka do kuchni (aż się boje, bo jeszcze nic filetem nie robiłam...), serwety do naszego mieszkanka...
Póki co robię sobie ażurowy sweterek (nadal w ramach wykańczania resztek, więc nie jestem pewna czy mi starczy włóczki...), do którego długo się już przymierzałam, ale Reni mnie podkusiła. Tu też mam wątpliwość, czy sobie poradzę, bo jeszcze nie dziergałam niczego podobnego... ale dopóki nie spróbuje, to się nie dowiem ;)

Pozdrawiam po pierwszej u mnie wiosennej burzy :)

3 komentarze :

  1. Marta, ja też chcę taka torebeczkę!!!!!!!!!! Naprawdę!. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergaj,dziergaj mój już skończony i dobrze zauważyłaś moje elementy są mniejsze to wynika z grubości włóczki...wbrew pozorom sweterek jest bardzo łatwy nie wiem jak ty ,ale ja lubię robić z elementów mam wtedy wrażenie,że robótka przybywa exspresowo gorzej z chowaniem nitek-zgroza.
    Torebka super,też planuję jakąś zrobić...kolczyki śliczne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torebka!
    Ale masz planów! Powodzennia w szyciu i dzierganiu, i szydełkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.