środa, 30 kwietnia 2014

wiosenno-wakacyjny mix

Kolejny zestaw bransoletek - w kolorach pasujących do pogody za oknem :)

sama nie wiem, która bardziej mi się podoba...

czerwona niczym maki, które niedługo będą hurtem kwitły na okolicznych polach


żółta jak rzepak, który kwitnie w najlepsze rozsiewając piękną woń
 

czy łososiowo-pomarańczowa jak wiosenna opalenizna...
 


Za oknem pięknie, w domu za to znów wirusy, tym razem rota, dzień 3... szczęście w nieszczęściu, że tylko dzieci złapało i to nie bardzo mocno, a jestem w stanie je ogarnąć, bo mi nic nie jest...

Wczoraj musiałam się jednak nieco zresetować i wyskoczyłam na godzinną przejażdżkę rowerową - reset udany, bo pogoda piękna i takie widoki miałam :)


muszę koniecznie normalny aparat zabierać, bo żal nie zachować takich widoków na dłużej, a telefon, mimo że aparat posiada, nigdy aparatem nie będzie ;)

2 komentarze :

  1. Widoczki śliczne, a bransoletki cudowne, kolorowe, chętnie przygarnęłabym takie do mojej toaletki :-)

    http://discovermycrazyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jak zawsze. Czerwona bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.