czwartek, 30 września 2010

broszek ciąg dalszy

Udało mi się w końcu przygotować zdjęcia broszek, które już cieszą nowe właścicielki. Miałam praktycznie wolna rękę co do wykonania i okazało się, że trafiłam w 10, co bardzo mnie cieszy :)

spora broszka (czemu tak trudno uchwycić czerwony kolor...) z dodanymi listkami, która mi najbardziej przypadła do gustu


broszka dla wielbicielki różu z perełkami


 Wrzosowa broszka, która miała pasować do płaszczyka najmłodszej dziewczynki, a z tego co wiem mała modelka nawet w łóżku nie chce się z nią rozstać :)



Firanka się dzierga... nie jest źle (pomijając fakt, że już kilkakrotnie musiałam pruć, bo nie mam wprawy w filecie...). Na szczęście nabieram coraz większego doświadczenia, więc mam nadzieję, że uda mi się skończyć firankę, zanim ja znienawidzę ;) jak ja nie mam serca do dużych prac... a to dopiero początek, bo mam pas o długości 100cm i szerokości 8 cm... jeszcze tylko 192 cm szerokości i koniec :P 

A i dowiedziałam się chyba, że jestem z tych luźno robiących sploty, bo firankę dziergam z maxi szydełkiem 1,3  a tak na ścisłość mogłabym i 1, bo sploty i tak mocno ściśle nie wychodzą...  A wy jakim szydełkiem dziergacie z maxi, żeby uzyskać dobry efekt?

Pozdrawiam cieplutko (czy u Was też tak zimnoooooooooooo?) i dziękuje za odwiedziny :)

5 komentarzy :

  1. ta czerwona róża jest prześliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mi się podobają, ale czerwona naj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne broszki. Łączę się z Tobą w dzierganiu firanek, ja jedną mam za sobą, druga ze statkiem na wykończeniu - z małą przygodą bo zabrakło mi 23 cm do końca i improwizowałam ze wzorem - jakieś fale powstały, a jeszcze 3 firanki mnie czekają... Ja robię szydełkiem 1,25 ale kordonek duński, niby do serwetek i firanek i nie mam porównania z maxi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super brochy! czerwona jest fantastyczna!!!
    jak dobrze pamiętam, do maxi używałam 1,5 albo 1,75 (jakoś tak to było ;) no i chyba za bardzo nie pomogłam ;p)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.