piątek, 4 stycznia 2013

szczuro-świnio-pies

Tak, dokładnie to co przeczytaliście - dziś będzie o szczuro-świonio-psie. Zrobiony jeszcze w starym roku. Oczywiście wszystko za sprawą Dobrusi - wielkiej dogomaniaczki i miłośniczki maminych prac ;)

Kiedy przeglądałam bloga sankowo Dobrusia podleciała do mnie i oznajmiła, że tez chce takiego pieska. No to ja po cichu wieczorami dziergałam psiaka z resztek kolorowych włóczek. Najpierw wyszedł mi szczur, dodałam ogon - zrobił się świnią, dopiero jak dorobiłam pysk powiedzmy, że zaczął przypominać psa ;)

Na szczęście Dobrusia nie miała problemu i od razu przygarnęła swojego nowego psiaka do kolekcji ;)


z mordki nawet psa przypomina, tylko takiego starego, bez zębów ;)


Tego typu zabawki to nie moja bajka jednak ;)

Kilka dni później oznajmiła, że piesek jest godny i musze mu jeszcze zrobić miskę z kośćmi - ale kości ma byc dużo, żeby każdy z jej piesków mógł się najeść (!!!) - z racji liczebności psiego stada - udało mi się odwlec nieco w czasie to zadanie ;)

2 komentarze :

  1. Słodki :-)
    Mnie bardzo się podoba :-)
    A najważniejsze, że zamawiająca zadowolona :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w takim nie pieskowym kolorze, ale kształtem wygląda jak pies :) Ważne że się spodobał :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki (jesli jest inaczej, zawsze wyraźnie jest to zaznaczone).
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone
.